Kép-tér Blog

"Én a várossal akarom Önt megismertetni..."

Párisi udvar II- update, csak megszállottaknak

2011. április 19. 21:20 - Varázsceruza

Ki kell egészítenem a Párisi udvarról szóló bejegyzést, mert ma, miközben vártam a 178-ast, újabb apró részletet fedeztem fel, amit muszáj megosztani. Reggelente pont a Jégbüfét süti a nap, így kell a napernyő, főleg a nyitott fagyiablakhoz, a gofriablakhoz, és amúgy is. És a napernyők tartórúdjait bizony ilyen csinos fiúk díszítik:








És most leborulok a régiek előtt:)

Kimaradt még a múltkoriból a Kígyó udvar kijárata a Haris közre, amit életemben először néztem meg úgy teljes valójában, és egész jól néz ki:

 

 

Annyiban pedig kijavítanám magamat, hogy a mai terepszemlémen felfedeztem egy utazási irodát, amelyik a Kígyó udvarban még nyitva tart, és a Katona József Színháznak is innét nyílik a művészbejárója, tehát ők is biztos átjáró közönség.

 

 

 

A Párisi udvarba viszont minden nap benézek, mert kapcsolatunk az utóbbi időben meglehetősen elmélyült:) Ezért ma a Jégbüfé fagyipultja mögött álló nénit meg is kérdeztem, hogy mi lesz a hellyel, most hogy eladták a házat, de fölényes mosollyal csak annyit mondott, "á, minket nem adtak el" - és ideig-óráig elégedjünk meg ennyivel. (Én azért nyomozok tovább, és ha van hírem, jelentek:))

A Felszabadulás téri GMK sem csinál már épületgépészeti terveket: 

A padlón is van kaleidoszkóp:
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kep-ter.blog.hu/api/trackback/id/tr677463938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yakov 2011.12.22. 16:29:19

A témáid érdekesek.
A fotóid lenyűgözőek.
Nagyszerűen érzékelteted mindazt, ami mellett nap mint nap elmegyünk... anélkül, hogy észrevennénk.
Mennyivel szebb képekről Budapest!
Egész fantasztikus.
Csak így tovább!

Kérdés: ha választhatnál, hogy hol vegyél lakást, hol laknál szívesebben?

Újlipótvárosban? A Szemere utca környékén? Az Operához közel? Vagy az Astoria vonzáskörzetében?

Catflower 2011.12.23. 19:11:20

Köszönöm szépen, örülök, ha tetszik!
Nehéz kérdést tettél fel, igazából a fentiek közül mindegyik környéket szeretem. Az Újlipótot leginkább a modern házak miatt. A Szemerét azért, mert békebeli, századfordulósabb a hangulata és valahogy olyan "tiszteletreméltó". A Palotanegyedet az Astoriánál a régi házak miatt és az Opera környékét pedig azért, mert imádtam ott lakni, ott az Andrássy, a Bazilika... Nem tudnék választani, a lakástól függene, meg attól, hogy van-e hozzá terasz és hova néz:)
süti beállítások módosítása