Kép-tér Blog

"Én a várossal akarom Önt megismertetni..."

A híd alatt, a híd alatt

2012. október 27. 09:41 - Varázsceruza

 

Nem szeretem az ilyen fajtájú graffitit, valaki viszont nagyon szeretheti ezt a sorozatot …(?)

 P1200144b

P1200134b

P1200138b

P1200139b

P1200144b

És a pesti oldal is kapott:

P1200136b


5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kep-ter.blog.hu/api/trackback/id/tr807463752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovács Miklós 2012.10.27. 10:16:31

Én nem utasítom el mereven a graffitit, és ezt rögtön meg is magyaráznám. Az olyanokat mint például a képeiden láthatóak, a firkákat, a tag-eket nagyon elkeserítőnek tartom. Hihetetlenül rondítják a környezetünket, a járműveket és az a szomorú, hogy a felújított, átépített dolgokat is hamarosan elborítják a firkálások. Viszont szerintem van kivétel.
A művészi graffitik (például egy hosszú, csupasz betonkerítésen) igenis színt, vidámságot visznek a szürke, egyhangú környezetbe. Korábban ilyen volt a szentendrei HÉV mentén húzódó kerítés. Sajnos az elkészült művet nem mindig tartja más tiszteletben és azt is telefirkálja. Régen nem jártam arra - nem tudom milyen most. Tudni kellene, hogy hol a határ és csak az igazi alkotásoknak kellene, megfelelő helyen teret adni. A firkálást pedig keményen büntetni (pénzbüntetés + helyreállítás)!

Catflower 2012.10.27. 10:37:07

Értem és a csupasz betonkerítésen nekem is tetszik. De nem tetszik se a híd lábán, se az épületeken, se a buszon, se, se, se.
Ez most nagyon meglepett, hogy ennyire telenyomták azt a részt, ráadásul ilyen központi helyen. Lehet hogy csak én jártam arra túl régen, s talán apránként gyűlt össze, vagy nem, nem tudom, de ilyen mennyiségben és ekkora betűkkel nagyon feltűnő és enyhén szólva zavaró.

Lásd Budapestet 2012.10.27. 21:25:12

Teljesen egyetértek veletek! Így lenne értelme ennek: http://urbanista.blog.hu/2012/05/21/iskolasok_toltottek_meg_elettel_a_kelenfoldi_vasuti_aluljaro_szurke_falait

Kovács Miklós 2012.10.27. 22:41:21

Ez is egy remek példa, pontosan ilyenekről próbáltam én is írni :)
Mennyivel vidámabban megy el itt az ember, mint egy szürke betonfal mellett. Csak a félelem most is bennem van... Meddig lesz ez ilyen?

Catflower 2012.10.27. 23:11:28

Ez tényleg királyság. Sajnos nekem is az jutott eszembe, vajon meddig marad így... És ezt is szerettem, ezek még tán megvannak: http://kep-ter.blogspot.hu/2011/06/viking-harisnyagyar.html És épp most kaptam egy naggggyon jót New Yorkból, naná hogy nem tudom idemásolni;)
süti beállítások módosítása