Kép-tér Blog

"Én a várossal akarom Önt megismertetni..."

Séta-fika

2011. március 31. 09:00 - Varázsceruza

Néha szembejönnek fura dolgok, csak sajnos nincs rá mindig mód, hogy megörökítsük őket, és mire előkerül a fényképezőgép, a pillanat elillan.
Néha viszont otthon, a képeket nézegetve fedezek fel furcsaságokat:
Ez pl. simán a "nem értem" kategória:


"Drágám, levittem a gyereket meg a kereket sétálni!"??
Most nem azért, de nem fura? És ha már itt tartunk, a sapka is gyanús.
Még azt is el tudom képzelni, simán, hogy a babakocsiban nem is gyerek van, hanem ööö, izé, akármi...
Ugye?



Vannak, akik gazda nélkül is szívesen elindulnának:



És ne feledje senki, tavaszi fesztivál van, április 9-én pedig nyílt nap a 100 éves házakban! Hajrá!



1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kep-ter.blog.hu/api/trackback/id/tr407463956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K. Katalin 2011.07.04. 22:19:36

Na, ma idáig jutottam, de holnapra is hagyni kell valami jót!
süti beállítások módosítása